Partnermodel makelaar & financieel adviseur

Partner worden bij Dé Beheermakelaar B.V. (makelaardij)

Elke makelaar heeft zo zijn eigen specialisme. Door aansluiting bij Dé Beheermakelaar wordt dit specialisme indirect uitgebreid door een verdienmodel op de zeven pijlers.

Daar waar nu de grote franchiseorganisaties die zich bijvoorbeeld uitsluitend bezig houden met de verhuur, de deuren vaak moet sluiten, opent Dé Beheermakelaar in rap tempo nieuwe vestigingen door heel Nederland met een totaal concept.

Verkoop, Verhuur en Beheer, voor particulieren en of bedrijven in binnen- en buitenland.

Je wordt partner binnen dit groot scala aan makelaarsactiviteiten én financiële diensten en kunt hierdoor direct gebruik maken van het schaalvoordeel. Het landelijke marketingconcept en ondersteuning vanuit het hoofdkantoor zorgt ervoor dat de partner volledig ontzorgt kan makelen.

 

Wat bieden wij onze partners

1.Bij ons betalen de partners

  • Géén afdracht over gerealiseerde omzet
  • Entreefee (2018) afhankelijk van de regio, vanaf € 5000,- ex. BTW 
  • Maandelijkse partner fee van € 500,-  ex. BTW
  • Maandelijks (2018) € 250,- ex. BTW marketing fee 

2. Dé Beheermakelaar B.V. is aangesloten bij de brancheorganisatie VBO.

  • Via ons heb je direct toegang tot marktcijfers en kun je gemakkelijk panden vergelijken voor bijvoorbeeld een waardebepaling.
  • Hierdoor kan plaatsing van het woonaanbod op Funda gedaan worden tegen VBO tarief.
  • Korting op eigen VBO lidmaatschap via Dé Beheermakelaar B.V. 

3. Verdienmodel op alle 7 pijlers, denk aan het doorgeven van leads en delen van kennis binnen Dé Beheermakelaar én Dé Beheermakelaar financiële diensten B.V. (cross-sell binnen eigen organisatie met verdienmodel). Ook heeft het hoofdkantoor een groot netwerk van beleggers en investeerders.

4.Verdienmodel op onze diensten die we extra aanbieden denk aan energie, energie labels, zonnepanelen, WOZ bewaar etc.

5.Ontvangen van leads vanuit eigen websites en  uit en samenwerking met het netwerk van ketenpartners Dé Ondernemersmakelaar en het concept Wooncafé.

6.Gratis plaatsing van woningen in het woonaanbod op www.debeheermakelaar.nl en gratis inlogcode waardoor je zelfstandig nieuwsberichten kunt plaatsen en nieuwsbrieven (mailinglist) kunt verzenden. 

7.Gratis gebruik van makelaarssoftware

  • Wazzup software met de mogelijkheid tot doorlink van alle mogelijke woningwebsites
  • Pararius (verhuursite)
  • Gratis gebruik van een CRM systeem voor wachtwoorden.

8. Landelijke huisstijl en marketing ondersteuning door Pixel Creation (logo, drukwerk, visitekaartjes, makelaarsborden, promotieartikelen, relatiegeschenken, nieuwsbrieven, internetmarketing, vindbaarheid Google, sociaal media opzetten van diverse campagnes, Google AdWords)

9.Ondersteuning vanuit het hoofdkantoor in Amersfoort

  • Ondersteuning van de commerciële binnendienst
  • Juridische ondersteuning door eigen juridisch medewerker. (blanco contracten)
  • Partnersupport. De partnersupport afdeling begeleidt en adviseert de Partners over eventuele financiering, vestigingspunt, automatisering en rechtspersoon. Inwerkperiode op kantoor en opleiding dag op het gebied van processen en werkinstructies. Praktijkgerichte salestraining en wanneer en hoe pas ik vastgoedstyling toe
  • Partnermeetings 1 maal per zes weken op het hoofdkantoor in Amersfoort
  • Stichting Derdengelden voor bedienen grote landelijke beleggers 

 

In een individueel contract worden de onderlinge afspraken vastgelegd. Dé Beheermakelaar neemt de verantwoordelijkheid voor de verdere ontwikkeling van de formule op zich. De partner geeft met behulp van de formule optimaal invulling aan zijn lokale ondernemerschap.

 

Partner worden bij Dé Beheermakelaar financiële diensten B.V.

Dé Beheermakelaar financiële diensten B.V. is aangesloten bij Huis & Hypotheek  Elke financieel adviseur heeft zo zijn eigen specialisme. Door aansluiting bij Dé Beheermakelaar financiële diensten wordt dit specialisme indirect uitgebreid door een verdienmodel op de zeven pijlers.

Financieel advies voor particulieren en of bedrijven in binnen- en buitenland.

Je wordt partner binnen dit groot scala aan financiële diensten én makelaarsactiviteiten. Hierdoor kan je direct gebruik maken van het schaalvoordeel. Het landelijke marketingconcept en de ondersteuning vanuit het hoofdkantoor zorgt ervoor dat de partner volledig ontzorgt kan adviseren.

 

Wat bieden wij onze partners

1.Bij ons betalen de partners:

  • % afdracht over gerealiseerde omzet, geen entree fee en geen maandelijkse partner fee
  • Óf Indien de partner een Online vestiging van Huis & Hypotheek met eigen regio start, is de omzet afdracht gemaximeerd op een vaste vergoeding per hypotheekdossier.  Maandelijkse partner fee in deze constructie is € 500,- per eigen online vestiging.
  • Maandelijks (2018) € 250,- marketing fee.

2.Dé Beheermakelaar financiële diensten B.V. heeft een eigen AFM vergunning en is aangesloten bij Huis & Hypotheek

3.Gratis gebruik maken van CRM systeem Elements (inrichting SLIM)

4.Gratis gebruik maken van Adviesbox

5.Leads van Nationale Hypotheek Bond

6.Ondersteuning van Huis & Hypotheek met extranet Happy en backoffice van Huis & Hypotheek Amsterdam en ondersteuning per dossier van onze binnendienst in Amersfoort.

7.Toegang tot onze data en het volledige klantenbestand

8.Verdienmodel op alle 7 pijlers, denk aan het doorgeven van leads en delen van kennis binnen Dé Beheermakelaar én Dé Beheermakelaar financiële diensten B.V. (cross-sell binnen eigen organisatie met verdienmodel). Ook heeft het hoofdkantoor een groot netwerk van beleggers en investeerders.

9.Verdienmodel op onze diensten die we extra aanbieden denk aan energie, energie labels, zonnepanelen, WOZ bewaar etc.

10.Ontvangen van leads vanuit eigen websites en  uit en samenwerking met het netwerk van ketenpartners www.deondernemersmakelaar.nl en het concept Wooncafé.

11.Gratis gebruik van www.debeheermakelaar.nl  met inlogcode waardoor je zelfstandig nieuwsberichten kunt plaatsen en nieuwsbrieven (mailinglist) kunt verzenden aan klanten.

12.Landelijke huisstijl en marketing ondersteuning door Pixel Creation (logo, drukwerk, visitekaartjes, makelaarsborden, promotieartikelen, relatie geschenken, nieuwsbrieven, internetmarketing, vindbaarheid google , sociaal media opzetten van diverse campagnes en Google AdWords)

13.Ondersteuning vanuit het hoofdkantoor in Amersfoort

  • Ondersteuning van de commerciële binnendienst
  • Ondersteuning en gebruik van een CRM systeem 
  • Juridische ondersteuning door eigen juridisch medewerker. (blanco contracten)
  • Partnersupport. De partnersupport afdeling begeleidt en adviseert de partners over eventuele financiering, vestigingspunt, automatisering en rechtspersoon. Inwerkperiode op kantoor en opleiding dag op het gebied van processen en werkinstructies. Praktijkgerichte Salestraining Training en wanneer en hoe pas ik Vastgoedstyling toe
  • Partnermeetings 1 maal per zes weken op het hoofdkantoor in Amersfoort